Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Új otthon:Pokerstars+első tornagyőzelem

2009.08.27. 12:57 :: Dávid 'The Superstitious'

 Mint már írtam, átvittem a pénzem a pokerstarsra. Elég vegyesek az érzelmeim eddig. A razz cash asztalok nem a legjobbak. Csak pár napja vagyok itt,de már egy csomó regulart bejelöltem,így ha leülök az asztalt szinte csak regek töltik meg,míg fulltilten volt pár ismerős reg de a többit általában le lehetett húzni vagy rosszul játszottak. Egy reg viszont tud játszani, és nagyon kevés pénz lehet tőlük kiszedni, és max nagy lapütközésnél hajlandók eljönni az utolsó utcáig,míg tilten mindennel elkisértek. Az asztal is kevés, pedig a legnagyobb játékosállománya a starsnak van. Viszont a stars kedvesen fogadott első nap. Elindultam egy 3$os HORSE versenyen,amit sikerült megnyerni:) Kb 270en indultak és 20főnél már talán chipleader voltam. Itt már éreztem,hogy ma talán meglehet. A lapjárásom is iszonyat jo volt,de a vége fele már rengeteget lopkodtam. A heads up nem alakult jól. Elhúzott az ellenfelem,aki tényleg ügyes volt és fegyelmezett. De végül studban volt 2 nagyon szerencsés partim amviel meg is nyertem a versenyt.

Másnap viszont a stars vissza is vette amit adott,bár magamat okoltam itt a legjobban. A nyert verseny másnapján dagadó önbizalommal ültem le 2-3 asztalon razzozni 2/4en. Az elején nem volt baj. Nyertem vesztettem,de összesítve 0án álltam amikor elkezdődött valami és onnantól kezdve nem volt olyan,hogy én potot nyerek. Ha A23al indultam akkorse tudtam összehozni még 5lapos kezet se. De volt már iylen tilten is nem nagyon réázott meg a dolog. Majd jött egy parti ami teljesen tiltre rakott. A lapom 27(3) volt. Mindenki dobott én egészítettem amit megadott az ember aki Bringinelt király(!!!) magassal. A srácot már ismertem előző naprl és akkor is hatalmasakat hibázott és elég sok pént osztott szét az asztalnak. Következő lap neki egy király volt nekem egy 9es. Hívtam adta-nem hittem a szememnek, minden razzozni tudó ilyen ellent szeretne:) majd kövi lap egy 5ös lett,nekem meg egy 10es. Emelek ő visszaemel!!! majd maxra emeltük a tétet(24$) és innen le tudta javulni a lapomat és hihúzott egy 80dolcsis kasszát. Innen persze végig tilten játszottam és a tornagyőzelemmel nyert pénz nagyrészét sikerült elbukni:( 

Azóta szerencsére sikerült valamennyire visszanyerni. Sokkal fegyelmezettebben játszom és a bankroll managmantre és odafigyelek. De remek lehetőséget szalasztottam el. Egyrészt indulhattam volna nagyobb buyines versenyeken+jo lett volna kivenni valamennyi pénzt is, így viszont ha ki is veszek,akkor sem annyit amennyit szerettem volna.

Már máskor is megfigyeltem,hogy ha kifogok egy nagyon durva nyerő napot,akkor másnap iszonyat könnyelmű leszek. Úgyhogy ezentúl,ha megint nyernék egy nagyobb összeget tornán vagy cashen akkor leszedek valamennyit a számlámról.

Sajnos napokon belül kezdődik a suli, és erre az évre nem tervezek sok pókert. Egyrészt érettségi maitt másrészt valószínüleg időm se lesz rá. Esetleg péntek vagy szombat este.

Tervek: BPO satok,razz cash, és ha kijött a bónusz,akkor vissza fulltiltre:)

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr431341758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása