Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Pünkösdi Királyság

2008.11.08. 12:09 :: Sanyi ( the Riverhater )

fogalmazási hibák előfordulhatnak:D

Az utóbbi időben ”kisebb” elmaradásaim vannak a blogommal kapcsolatban. Ezért most leülök írni egy érdekes dologról, a tömör lényege az hogy, 10 centből eljutottam 18.25ig, ami azért belátható h nem kis teljesítmény, de sajnos elbuktam mindet, szóval ez egy igai pünkösdi királyság volt:D Na de kezdjük az elején, az egész egy borús csütörtök reggel kezdődött:D a PokerStarson volt mellesleg:D utolsó 10 centemből elindultam egy 360as MTTn ahol a legjobb 36 fizet, pontos leosztásokra nem emlékszem pontosan ezért csak nagyvonalakba. Az első pár körbe sikerült behúznom 2 allint is hála egy overpárnak a floppon, így nagyon hamar top10 be voltam és nyugodt játékot tudtam játszani, kicsivel több mint 1 óra játék után döntőasztalon találtam magamat ahova 6.ként tudtam bejutni. 10 perc után 3.ként távoztam a játékból, jegyzem meg coinflippet buktam, amit ha megnyertem volna akkor CL ként folytathattam volna, na de mind1 ennek is örülök mert 4$ volt a jutalmam. Nagyon lelkes voltam és muszáj volt játszanom éreztem hogy, megy a játék ezért leültem egy 1+,1 es DoubleOrNothing SnGre, aki nem tudja hogy, miről van szó annak elmondom gyorsan, lényege: 10en vagyunk az asztalnak és abból a legjobb 5 2$t nyer, ami azért nem rossz, mellesleg nagyon meglepődtem azon hogy, az ilyen fajta játékba mennyire konzervatívak az emberek. Ilyen SnGból kb. 4-5öt játszottam majdnem egyhuzamban, aminek a végére a BRom elérte a 12.35öt. Ez kb. hajnali 1-2 körül lehetett de még mindig játszani akartam, szóval regeltem az első induló versenyre, ami egy 8+,8as 5K GTD volt asszem, nagyjából 3500an indulhattunk, jól ment a verseny élveztem az egészet és 2 szünet után 1 buta megadás es egy utána levő belekényszerített allin után ITM közel estem ki, ez 40-50 embert jelenthetett, pedig jól jött volna ugyanis, az utolsó fizetős hely is 19$ jelentett volna, de ezen is túltettem magam és leléptem aludni. Következő nap felkeltem és abban a pillanatban leültem játszani, de nem muszáj volt hanem az élvezet hajtott. Legelőször DoN SnGkon indultam egyszerre többen is, rövid idő alatt feltornáztam a BRom 8$ felé. Itt úgy döntöttem hogy, kockáztatnom kellene picit így elindultam 5+,4 es DoN SnGn ahol sikerult nyernem így már 13$naé tartottam, aminek azért is örültem meglehetősen mert tegnaphoz képest máris +ba voltam. Elmentem kicsit pihenni de fel óra múlva visszajöttem mert elakartam indulni egy 3K GTD versenyen, ahol közel 1,5 óra elteltével ismét ITM közel estem ki:S Rájöttem hogy, az ITM közeli játék egyáltalán nem megy ezért próbálom kitalálni hogy, mit es hogyan kellene csinálnom, de idővel erre is rájövök és akkor minden jó lesz. De ezen is túlléptem, és visszamentem pihenni:D ami maximum 1,5 órát jelentett. Frissen tértem vissza és leültem egy 3+,4 es SnGra ahol 2. lettem, a HU-t sikerült elbuknom, mondjuk hátrányból indultam és sajnos nem is sikerült fordítanom, de ez a pénz se volt rossz, sikeresen visszahozta a verseny indulási költségét. Nap végére sikerült feltornáznom a BRom 18.25$ig. Az a gond hogy, a pontos elvesztésére nem emlékszem mert ugye a rosszat az ember hamar próbálja elfelejteni, ezzel én is így vagyok. Abba biztos vagyok hogy, az egész egy 5+0,es SnG bukással kezdődött. Na de mindegy ez egy tökéletes tanulópénz volt nekem, amiből sokat tanultam. Befejezés ként megígérem hogy, ezentúl sűrűbben fogok írni a szokásosnál, de miután csak freerollokon indulok mostanság azon meg sok a hülye így nem tudnék emberi bejegyzéseket írni.                        

 

1 komment

Címkék: sanyi blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr77757012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robin (The Gentleman) 2010.10.02. 03:10:40

ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D
süti beállítások módosítása