Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

7game final table liveblog:D

2010.11.24. 04:32 :: Dávid 'The Superstitious'

 Pont ma mondta nekem Robin, hogy nem akarok-e blogolni, de sajnos semmi különös nem volt amiről tudtam volna írni. Tanulni akartam, de ha nincs kedvem, akk ált. fellövök egy versenyt, hogy ne az alvást válasszam. Ez ma olyannyira jól sikerült, hogy sikerült final table-re jutni egy 3000 GTD 7-game versenyen. A buyin 24+2$ volt, ami nagyon nem fér bele a BR managmantembe, de mentségemre szóljon, hogy amikor late regeltem a versenyre, akkor még csak 60an neveztek, és eléggé overlayesnek tűnt a verseny (nem lett az:D)

A döntő asztalt szeretném végig leírni, majd a végére tervezek egy kis örömködést afelett, hogy megnyertem a versenyt:)

A pillanatnyi állás: Jelenleg cl vagyok 75ks stackel, de nagyon kiegyenlített az asztal.

2000/4000 ante 300 - bringin 600 - 467et kapok hátul. A terv rablás volt, de előttem 3an bringineltek, úgyhogy énis megadtam. Mögöttem ülő egészít, és mindenki meg is adta. 4est kapok - körcheck, de nem emeltem, pedig más nem nagyon húzhatott a low potra, úgyhogy ezt fel is véshetem hibának. Ászt kapok, amivel a körcheck után már emelek, és mindenki dob.->82k

Kiesett egy ss - 2. helyen állok 78k

Érdekes razz hand 2500/5000 - A doorral első beszélőként egészít, én 358al adom, többiek fold - én királyt kapok, ő 8ast - emel, megadom - ő 3ast kap, én 2est - és itt volt érdekes, mert elcheckelte - ez ilyen szitukban szerintem legtöbbször tényleg gyengeség, de nem volt olyan lapom, hogy emelhessek, így énis check - 8ast kapok, ő királyt - itt emelt, ami ugy azt jelentené, hogy a 3as jó volt neki, de FTn nem hiszem, hogy ilyet sokan meglépnének, max cashen, így hiába volt rossz lapom, adtam - szerencsére ászt kaptam, ő checkelt, emeltem, dobott -> 100k

közben kiesett még egy ss - már csak hatan vagyunk

rosszul megjátszott razz hand -> 84k

ájj esett a sor az ász setem ellen és nem volt low hand - omaha8 - 3000/6000 - le 72kra

100 EZRES 4 személyes omaha kassza - 2 ember kiesik, de sajnos ezzel az utolsó helyre csúsztam vissza -55 k

áhh ezt nem hiszem el - le 25k-ra egy stud partiban bemákolta a 3out egyikét:(

egyre agresszívabb a játék - felmentem 40kra egy stud partiban 2 párral

sor ellen flush - fel 80k-ra de még mindig 4.hely visz a cl is csak 110 - még bármi leheeet

szünet 3/4 - stud - szinte minden partiban emelek, úgyhogy a cl bepipult és már nem hitt nekem:( - most már én vagyok a cl:D

kiejtettem a 4helyen állót egy nl holdem partiban SBből egészít 1200/2400as vakoknál ATvel push K9el megadott, de üresen futott ki a board

3an maradtunk

ATYAÉG - hatalmasat mákoltam - HU vagyunk - SBből emeltem rá a BBre KJsel floppon ott volt a J emelek erre 30ks kasszára 80ezerrel overbet allé ment - miközben megadtam azvolt bennem, hogy ordít róla, hogy be akarja tenni, de mégis megadtam QQ-t mutatott, de riveren esett a bubi így 2:1 arányban kezdtem a HU-t, ami csak 2 parti volt

az elsőnél A9 A7et feleztünk, a köviben viszont ki akarta blöffölni a kétpárom riveren. 

El se hiszem!!!! Életem első nagyobb tornagyőzelme. Áhh hihetetlen érzés. Nem fogok tudni elaludni még órákig. 

pacsi a világnak:) jóccakát

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr572469469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása