Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Bankrollduplázás

2010.07.27. 20:46 :: Dávid 'The Superstitious'

 Még mindig nem értem el a 200 sng-t hála lustaságomnak. Azért itt a grafikon:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

 

 

 

Nem valami sok, de a profit szerintem nagyon tetszetős. Először hat asztalon játszottam, majd kilencen. Jó lenne majd fellépni 12-re de ahhoz túl kicsi a montirom. Általában egy session olyan 2óra ezalatt lepörög 6 asztalon 12 9en pedig 18 sng. 

Elég nevetséges, hogy mennyit játszottam le a kitűzött célokhoz képest, de voltam Balatonon egy hetet+ olyen meleg van, hogy még pókerezni sincs kedve az embernek.

Viszont nagyon büszke vagyok magamra azért, mert sikerült betartani amit megfogadtam. Semmi magastétes limites erőlködés. Az első 2 napban elbuktam a havi profitom egy jelentős részét ennek hála és azóta még csak a razz asztalok felé se néztem. 

Rátaláltam viszont egy remek időpontban induló HORSE versenyre, amin mostanában mindig elindulok. 5ször indultam és tegnap este sikerült behúzni a versenyt:) Ezenkívül volt egy 6. és egy 4.helyem is.

Ennek köszönhetően mindjárt meglesz a 100buyin az 5 dolcsis sngk-re. Nagyon várom már, hogy felléphessek oda. Nem hiszem, hogy a mezőny sokkal erősebb lenne, ellenben a profit biztos magasabb lesz.

Az asztalszámot viszont visszaveszem majd 6ra eleinte aztán ha jólmennek a dolgok akkor itt is 9asztalon szeretnék játszani. Persze jelentősen több sng-t.

Augusztusra nincs sok célkitűzésem, de mondjuk jólenne, ha:

-esténként HORSE versenyen indulás

- augusztus végéig lejászani 5-600 sng-t

Azért nem írok többet, mert lesz itt még nyaralás stb. és nem tudom, hogy mennyi időm lesz játszani. Ha valami érdemleges történik, újra írok.

                   

1 komment

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr102180829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 'The Superstitious' 2010.10.02. 02:50:59

dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? poont még mardt egy versenyem starson,szal gondoltam felnézek blogra,erre tessék:)
süti beállítások módosítása