Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Vesztő széria,BadBeatek és a TILT

2008.10.30. 00:18 :: Robin (The Gentleman)

Sokat gondolkoztam hogy megírjam-e ezt a bejegyzést,mert ma nem kaptam nagyon durva badbeateket,coinflip szituációkat is behuztam, szóval ma nem volt okom a panaszra. Ám éppen egy szokásos 3$-os sit and got játszottam,és megint elborult az agyam. A nagyvakon QQ-t kaptam, mire UTG és button limpel, SB kiegészít, mire én 4 BB-ig emelek. Csak az UTG adja meg,aki elött 480 zseton maradt (a nagyvak 60). A flop K 3 6 rainbow,mire behivtam a maradék 480-at. Showdown: K4o!!!! Következö handben mindenki limpel, mire kisvakból K9o-tal all-in mentem, amit a már emlitett úriemben A3o-tal fogadott, és ki is tartott. Nem álltam rosszul, alig álltam kezdőstack alatt,de egyszerűen nem tudom kezelni az ilyen barmokat. Azis fontos az említett szituációban, hogy hiába teljesít kb. 20-25%-ot a lapja,rendszeresen kikapok ilyen helyzetekben. Persze ilyenkor a másik sit n gora sem tudok koncentrálni,gyorsan kianyázom magam,először az embert akinek megfeszített munkával sikerült lemákolnia,utána kisírom magam az aktuálisan elérhetö pókerszakkörös kollágáknak, vagy öcsémnek,majd kiesek a másik sit n gorol. Igy uszott el egy csomo pénz.

Akik ismernek és láttak már pókerezés közben,és láttak a százból az egyik partit,amikor Sanyi lemákolt,akkor el tudják képzelni hogy ilyenkor mi van... :D

Ezt a helyzetet tovább súlyosbítja a hetek(-hónapok) óta tartó vesztő széria. Néha becsúszik egy-egy siker (ilyen például a tegnapi nap is), másnap pedig jön a hidegzuhany. Pedig nem érzem úgy hogy hibázok,és talán az ilyen idióták hozzá tartoznak az alacsony tétű játékokhoz amiket játszom, de ezt akkor sem tudom a helyén kezelni.

Probálkoztam már néha azzal,hogy hosszabb szüneteket iktatok be,teljesen poker mentesen. Ezt legtovább egy hétig sikerült tartani,igy hát lassan rádöbbentem a mentális gyengeségemre,és emiatt viselem ilyen nehezen a badbeateket is. Ezt már több alkalommal is próbáltam kontrollálni,és úgy érzem legutóbb Dave-nél már sikerült igy egyszer kétszer (Sanyit sem küldtem el az anyjába miután behúzta a 28%-ot:))

Na elég ebből a pesszimista hangvételből:) sok sikert a többieknek!

2 komment

Címkék: robin blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr27739692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 'The Superstitious' 2008.10.30. 00:32:20

szivemből szóltál robinkám!:D

Robin (The Gentleman) 2008.10.30. 00:34:22

köszönöm köszönöm dávidkám!:D
remélem változni fog a helyzetünk hamarosan...:)
süti beállítások módosítása