Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Bankrolltriplázás

2010.08.11. 02:49 :: Dávid 'The Superstitious'

 Az előző bejegyzés óta a címben szereplő jóhíren kívül más is történt pókerügyileg. Úgy néz ki, hogy mostantól székelni fognak 10$os sngk-re. A szintlépés elég simán ment. A mezőny egy picivel jobb talán, de nem vészes. De a stakelés miatt nem sok időt fogok ezen a limiten tölteni. Remélem majd a 10-es szint se okoz gondot. 

Viszont elég sok hibát vétek, és ezeket próbálom lejegyzetelni játék közben. Ma volt 2 elég durva hiba és igazából ezért is kezdtem bele a blogírásba. Átgépelem őket ide, hogy megragadjanak.

-KK-val A magas boardon 3utcán végigadtam a másik emeléseit

-AKval és QQval tettem be korai vakszinten

- egy nyilvánvaló flush vbetjét kifizettem riveren a 2párommal

- 4emberes kasszába beleblöfföltem fölöslegesen

- gyenge lapokkal limp

- sikerült kiesni 4. helyen úgy,hogy 4.nek 3BBje volt

-3bet allint megadtam középső szakaszban 99-el

Egyenlőre ennyi. Remélem ezeket soha többé nem rontom el.

Amúgy sikerült behúzni egy HORSE FTOPS supersatot 55$-ért. Úgyhogy a HORSE versenyek nagyon mennek. Sajna ez nem mondható el a Holdem és egyéb versenyekről, amiken elég siralmasan teljesítek. Nem tudom, hogy ez a rossz játékomnak, vagy csak a varienciának köszönhető, de eddig biztos, hogy jelentős minuszt termeltem holdem versenyeken.

Illetve elindultam a HORSE játékain külön-külön is, amiken még egy darab ITM se volt (Limit Holdem verseny elég nagy kínzás).

Sikerült beüzemelnem végre a HUDot, ami elég sokat tud segíteni néha.

Indulni akarok majd az UBOC mini HORSE eventjén. Ha ott nem csinálok FT-t akkor augusztusban már nem fogok nagyon írni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr582213721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása