Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Bankrollépítés Fulltilten day6

2009.07.20. 01:54 :: Dávid 'The Superstitious'

Hosszú lett a bejegyzés, ha van kedved,közben hallgasd végig ezt a számot. Elég találó is:)

 Tegnap szünnapot(direkt nem írtam sünnapot,szeritnem oltári nagy baromság ez az egész sünözés. Lehet nekem nincs humorérzékem,de sose fogom megérteni azt,hogy miért röhög ezen az egész ország...)tartottam.Csak 3 hu sngt játszottam. Mindhármat sikerült behúzni:)

Az egyik omaha hilow ami azért elég vicces mert elég sok split pot van,de egy scoppal,vagy 3/4edeléssel szinte már megis nyered az egészet.  Amásik kettő holdem volt:)

Sajna már kiestem a Record Breakerről:( De az itm nekem és Rolinak is összejött, bár sokáig úgy tűnt,hogy ma mindekettőnkben több van mint egy 2számjegyű nyeremény:(

Sikerült az elején jókis stacket építgetni majd mákolni 2 nagyot és megnyerni 1 flippet és máris a top 100 körül voltam. 50000ember indult el a tornán és a Fulltilt szülinapja alkalmából 250000$ adott a játékosoknak (5$ volt a nevezés 5*50000=2500000). Szerintem ez nagyon szimpatikus húzás volt részükről. Más dolog persze,hogy szerintem ennyit egy nap alatt többször ennyit ahygnak ott az asztalokon,de ez most nem lényeges:D Szép gesztus ami persze jó hírverés is... Lett volna,ha a pokerstars nem rakja ugyanerre a napra a guiness rekord dönmtséét amit persze ő tartott. Ők nem maximálták az indulók számít,míg a fulltilt ugye igen. Ők csak 1$ kértek el a nevezéshez és asszem még 0.01centes satokról is be lehetett jutni. Amőgy valszeg,ha nekik is 5$ akkor is megdöntik,hisz enkik vana legnagyobb játékosállományuk a világon. Így a tiltnek tuti volta  bukésa ebből a szempontból. 

Nade a verseny 1500kezdőstack. Viszonylag gyors struktúra. Először felmentem 6000ig elég gyorsan majd le 2000ig innen megint fel 8000ig majd meg sem álltam 50ezerig.

Aztán a hihetelnül gyorsan lefeleztem majd aztis majd sok várakozás után betoltam KQra amire kaptam 3-4 megadót úgyhogyt tudtam,,hogy verve vagyok.

Partik: Ks4sel emeltem utg+1ből majd a 442floppra bepakolta egy 10es turnon amit adtam. Rolival végig nézük egymást és szurkoltunk egymásnak. Szememre is hányta,hogy ő kemény mezőnymunkát végez lopkod blöfföl próbál stacket építeni énmeg mákolok világba:D Ennél a partinál nem értette,hogy minek hívok utg+1ből 

Lényeg szerintem sokkal hitelesebb,és sokkal több erőt mutat egy korai pozíciós emelés, mint hátsóból. Azt már midnen pókerhez kicsit is értő ember tudja,hopgy hátulról jobb jáétszani, így az onnan jövő lopásokat elég sokan levágják és esetleg viszsaemelnek nyugodt szívvel már egy közepes lappal is. Amit elrontottam, az az emelés mértéke volt nem miniraise volt de csak pár száázal több asszem 400-800 volt a vak és én 2000ig emeltem. És ebben itt igaza van Rolinak,hogy nem fogják elenedni egy ekkora emelésre a vakok. Erre mostantól figyelek és 3bb vagy 3,5 bbt fogok emelni innen. 

A kulcshand ahol lefeleztem magam. Hijackből vagy egyel előtte hívtam AQval amit buttonról tartottak floppon ottvolt az ász semmi draw betelem csak adja. Turn és river is blank lett így beteltem keményen abban a tudatban,hogy valószínüleg jobb vagyok hisz csak a set és az AK ver meg. Nos AK volt nála így ez a parti 25000be került. Még szerencse,hogy nem hívott vissza riveren,vagy turnon mert szerintem gondolkdoás nélkül bepakoltam volna mindent. Gondolkozom most is ezejn a partin,hogy hívhattam volna kevesebbet is,de igazából nemhiszem,hogy sok baj lett volna a partival (lehet vitatkozni).

Nemsokkal ezután ugyanaz az enemy és JJm van hívok 3bbt megint ő adja flop A9X de cbetelem adja turn X check-check river 9 itt végleg feladom és check,majd allinrak és dobom. Ezzel lementem 10000re 25ezres átlagnál. Betoltam egyszer 1010re senki nem adta,de ígyis 15kra felmentem. Majd egy lopás nem jött össze megint 10k. Átment rajtam a vak 7k . Majd betoltam korai poziból KQval és kiestem. 

A 3. fizetési lépcsőig jutottam talán 2200 hely körül végezhettem.

Érdekes volt,hogy milyen gyorsan pénzbe értünk. 

Összességében iszonyat csalódott vagyok. Sokkal több volt ebben a versenyben,mint 30$. Persze szép szép a rollom 1/3át nyertem meg. Iszonyat nagy lehetőség volt ez a verseny. Gyenge mezőny, magas díjazás, és úgytűnt ma a szerencse is velem van.

Remélem Roli is ír bezsámolót majd. Azért nagy élmény volt,hogy mindkettőnknek nagy stackja volt és szorítottunk egymásnak végig:)

Tervek: ráállok a heads-up sitandgokra. Kiváncsi vagyok hogy lehet ezzel nyerni, illetve sokkal több sima sngt is játszok majd. Az utóbbi anpok eléggé kuszák voltak. Nem igazén grindeltem,inkább csak bele-bele kaptam egykis cash egykis sng egykis torna.
Cashben marad a razz. És megpróbálok satelizetni pár FTOPSra (Full Tilt Poker Online Poker Series). És náhány tornát is betámadok:)

 

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr161255803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása