Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

11$ HORSE liveblog

2010.11.29. 03:14 :: Dávid 'The Superstitious'

 A múltkori olyan jól sikerült, hogy gondoltam most is belevágok. A verseny fellövésének oka ugyanaz, mint a múltkor - kellett valami ok, hogy tanulás helyett ne feküdjek le aludni. De már 3óra az agyam pedig nem képes több infót befogadni, úgyhogy mostantól csak a versenyre koncentrálok.

FL Holdem a játék 500/1000-es vakokkal - a 10500as stackemmel 24.helyen állok a 80 megmaradt emberből - 

Rosszul indul a bejegyzés, lehet nem lesz hosszú a mai:

8c7c van nálam BBn mindenki dob az SB egészít flop 9hJc4c emel, adom turn 7s emel, adom river 8d nem esik a flush, viszont 2pár megint emelt, visszaemeltem, amit megadott (?) és 10h9c-t mutatott, így visszaestem 6500ra

pár partival később KKt kaptam utg+1 - utg emel, én vissza, csak adja - hát ez fantasztikus!!! - a 3dJs3s 10d -t majd a 9c riveren elölről belehív (itt igazból dobni kellett volna, de már tiszta ideg voltam, úgyhogy megadtam) - mutatja a 99ét én pedig felrobbanok - marad 2000em

Omaha8 nagyvakon 3467 - a 467QJ boardon felezünk AA810el - 2500 - innen szép visszajönni

As3s4s6s -el felezem le magam 1000-re

hát ez szomorúra sikerült, de azért kirakom

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr462480270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása