Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

PokerStars tourok

2010.11.01. 04:50 :: Robin (The Gentleman)

Hello Világ,blog,Dave,

gondoltam megörökítem magamnak az elmúlt kb. másfél hét eseményeit,amik nagyon jó kis eredményeket hoztak,röviden összefoglalom.

Utolsó bejegyzésemben azt írtam,hogy 6-max SnG-ket fogok játszani csak,amit tartottam is nagyon sokáig,sikerült szintet is lépni,mentem föl mint a rakéta,de miután szintet léptem,hihetetlenül megtört a lendület. Már azon is gondolkoztam,hogy a 6$-os szint ennyivel keményebb-e (ez ugye nyilvánvaló faszság...),ugyhogy visszaléptem,de ugyanaz ment tovább,semmi nem jött össze,a játékom is egyre rosszabb lett nyilvánvalóan,úgyhogy a végén visszaestem gyakorlatilag oda ahonnan kezdtem,kedvem is elment a netes játéktól,sng grindtől,úgyhogy gondoltam tolok egy két tourt (huh de rövid mondat lett).

Ez október 21-én volt,1 nappal szülinapom után,és a Stars ezen alkalomból megis ajándékozott egy torna győzelemmel,életemben az elsővel nagyobb mezőnyű tournamenten (360 cap,9K gari).

Ez természetesen nagyonnagyon feldobott,ugyhogy elkezdtem játszani a régi kedvenceket (Daily Forty Grand,5.5$ 20k gari.,stb.) ,és pár nappal késöbb sikerült még egy FT-t csinálni,a 22$-os 12.5k garantálton. Nem emlékszem már erre igazán,azt tudom hogy nagyon sokáig ss voltam,aztán 5 főnél 12.5-25K-s vakoknál utg betoltam Q8s-dal a 10bb-met,a nagyvak 33-mal callolt,floppoltam egy 8-ast,állva maradt,ugyhogy 500k-val talán a 3. helyen álltam. Aki callolta az allint,elég komoly CL volt,a parti után maradt 1 milliója. Átmentek rajtam a vakok,buttonön AQ-t mákoltam be,ugyanaz az embi emelt 50k-ig,én végülis az egybe betolás mellett döntöttem. Mivel buktam a flipet 33 ellen,így utólag lehet hogy jobb lett volna egy visszaütés,mert akkor ugye lehet hogy dobja,és akkor nem esek ki:D

Amúgy az ilyen szituknál mindig "bajban" vagyok,hogy mi helyes játék. Itt az AQ push szerintem azért jó,mert gyengébb Ax (A8s+ szerintem) callolhatja az allinemet. P5's-on olvastam olyan postokat,hogy ilyen helyzetben egy visszaemeléssel gyengébb lapoktól akciót kaphatunk,ami egyes játékosoknál,akik gyakran light4betelnek,vagy eltévednek azok ellen jó,de szerintem ez mindig erősebbnek tünik,mint a shove,erös lappal pedig ugye nem célunk erös lapot reppelni:)

Nade 5. hely,egész szép kis cash,így már mehettek bőven a 20$-os tourok is. Ami érdekes,hogy emelett ment még a Daily Eighty Grand is,amit az FT után kicsit könnyelműen játszottam,amiér nagyon nagyon NAGYON haragszom magamra,ilyen nagy versenyen már azért ennyire közel a nagy cash-hez nem lett volna szabad.

Következő érdekesebb nap 29-e volt,elég sok tourt játszottam, a legelső a 11$-os turbo 25K gari,amit sikerült is 3.helyen zárni,ami azért igencsak jól fizetett. Ezen a versenyen mondjuk egyáltalán nem érdemeltem meg,volt egy nagyon rosszul megjátszott partim tizenvalahány főnél,FT-n pedig csak mákolgattam. Turbo versenyen nyilván 10bb-vel tolni is kell,szal ez nem volt hiba (Q5 push BvB,J8s push CO-ból),de lényeg hogy nem a jó játékom miatt sikerült ez a verseny jól. Sajna az utsó flippet nem sikerült nyerni,AQ-val pusholtam,BB-nél 55 volt,ha ezt húzom,akkor egálból kezdem a HU-t. Ami viszont nagyon felbosszantott,hogy ment még mellette a 22$-os turbo HU verseny,amin nagyon jól mentem,majd sikerült 8 között kiesnem A9 v Q10 egy nagyon gyengus ellenfél ellen,gyakorlatilag 240$-is parti volt minimum,az ilyen azért fáj,meghát ugye ki tudja mi a vége. 

Nade ment még egy-két verseny,pl. a 27-es Big Antes verseny,amit 5-ként fejeztem be. Ez igazából azért érdekes,mert olyannak még soha a közelében sem voltam hogy egy nap két tour FT-t csináljak,és ez most megtörtént,ami azért nagyon lelkesítő. 

A mai vasárnapot nagyon vártam,úgy éreztem hogyha ma ugy fog menni,akkor ma sikerülhet elcsípni valamilyen korrekt kis pénzt,de elég rosszul sikerült,egy deep run lett csak. Igazából a baj nem csak az,hogy ilyenkor azért elég nagy minusz a nap,hanem ma valamiért nem sikerült ugy játszani mint az előző héten,de nem tudom hogy mi miatt lehetett. A koncentráció szerintem helyén volt,ment ugyan mellette a tv,de igazábol egyáltalán nem figyeltem rá. Fáradtság sem igazán lehetett,elég sokat aludtam előtte,szóval valószinuleg a tul sok asztal volt a baj. Ennek azért nem örülök,mert ez azt jelenti hogy gyenge vagyok még sok asztalon ,ez nem jó,viszont nem tudom hogy hogyan lehetne ebben fejlödni,talán kis tétü CG-t fogok kiprobálni. Néha azért jó lenne egykét tapasztaltabb játékos segítsége ilyen és ehhez hasonló kérdésekben.

Zárásként még két dolog. Első a multi-tableinges hülyeségemhez kapcsolódva,hogy Dávidkámmal felmerült,hogy költöztetni kéne a blogot,Pokerarcokra vagy Akadémiára. Elsőre én nem tartottam jó ötletnek,de mostmár komolyan gondolkozom rajta. Ha ez megtörténne,én mindenképpen az Akadémiára szavazok,ott elég komoly élet van,és szerintem több értelmes kommentet kapnánk mint arcokon.

A másik igazából a közeljövőre vonatkozik. Holnaptól kezdve minden nap le fogok játszani 1K handet 5-10 centen,fogalmam sincs minek,ezt most találtam ki,de mondjuk ha 12 asztalon ütném,akkor már tényleg lenne értelme a MTing szempontjából,ugyhogy meglátjuk. A lényeg igazából,hogy holnaptól minden este elfogok indulni a következő tourokon Starson.

  • 5$ 20K 
  • 20$ 12.5K
  • 27.5$ 9K 360cap
  • 11$ 40K 
  • 22$ 5K,Turbo HU
  • 11$ 20K

Ezek mellett biztos be fogok még izzítani egy-két versenyt,aztán lesz ami lesz.Erröl biztosan fogok még irni a következö pár napban,ugyhogy see ya blog!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr842412823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása