Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Bankrollleépítés fulltilten day2

2009.07.15. 02:23 :: Dávid 'The Superstitious'

Nu mára befejeztem. Elég fáradtan ültem le játszani ma, ennek ellenére jól kezdődött minden.

Nem volt kedvem a holdemhez, így razzoztam,omaháztam,studoztam és ezeket hi/lowban is.

Razz: absz+ ha jól emlékszem 4 beülőt siekrült itt nyernem,vagy 3at,de a lényeg,hogy nagyon jól ment, így a végén már 4asztalon razzoztam. elég vicce svolt egymásnak amygarázták az meberek a szabályokat:)

Omaha hi: az omaha hi az ami kikészít amikor az ász settemet lejavulja egy sor vagy egy szín akkor eléggé elmegy a kedvem az egésztől. Ami jobb mint a holdemben,hogy a nutsokat is csontig kfiizetik általában, legalábbis ilyen kis limiten.

Omaha hi/low: Még mindig nem megy pedig ez az egyik ekdvenc játékom. Egyszerűen mindig túlhúznak vagy felezhetek egy darab scoop nem jött össze még,de nem adom fel

Stud: csak pár hadnet játszottam,mert egyszrre volt emgnyitva a razz és a stud, és nehezen ment az átállás egyikről a másikra így azokat pár hand után bezártam

No és a holdem: ma sajna ez se ment. azt a szabályt hoztam,hogy ha 3beülőnél nagyobb a minusz akkor befejezem. Kicsit átlógtam (fél beülő) de a lényeg,hogy abbahagytam így holnap nem fog annyia fájni a mai bukó:)

Így sem vészes hála a razznak,de reménykedtem,hogy sikerül folytatni ott ahol tegnap abbahagytam.

Holnap kipróbálom a sit and gokat.

Bónusz: Ma 3xor annyi bónuszt szedtem ki mint tegnap:)

Tilt: hm azis volt ma egy kicsi többek közt ennek tudható be kb. 2 beülő drillre toltam be magasabb kickerrel amit egy gyengébb kcikerű drill megadott de a river megmentette, feleztünk... Sikerült 3AA ba futnom szerencsére egyik se volt túl drága hála az agyoncsapdázásnak:) Egyszer pedig top pár top kicekrrel toltam be overpárba A10 vs JJ

Ja és a tegnapi handeket elfelejtettem elmenteni:(

 

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr701246909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása