Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Razz+Satok

2009.08.19. 02:27 :: Dávid 'The Superstitious'

 Utóbbi pár napban nincs kedvem játszani, és érzem,hogy nyár vége van és szerintem bőven sikerült megvalósítani amit elterveztem. A pénzem megduplázását túztem ki,de úgy néz ki a végére a tripla is összejött sőt lassan megnégyszerezem. Szeptemberben még amradok a Fulltilten mert lesz egy miniFTOPS raz event amin mindenképpen el szeretnék indulni. Utána valószínüleg átteszem a pénzem a pokerstarsra és hétvégenként razzozgatok és BPOra szeretnék bejutni satellitről. A tornák nagyon nem emnnek,csak nyelik a pénzt,de azért sikerült sokat fejlődni a nyár alatt hála pár teamviewer sessionnek és a pokerstovenak amibe sokszor bepötyögök szitukat és nagyon sokszor tapasztalom azt,hogy legtöbbször minimum coinflipp a szitu. ezdek ráállni arra,hogy az ellenfél kezébe nem egy két lapot próbálok beleképzelni,hanem egy ranget és úgy adom meg/dobok. 

Sokat satoztam mostanában, és volt egy érdekes szitu. 15ember kapott 20dolcsis csomagot, és már csak 17en voltunk. 16. hely kap 8$. Én a 10. helyen vagyok,de kb 17. ehyltől így jöttek a stackek: 8000-10000 és a vakok pedig már 750/1500on voltak. Kisvakon KK-t kaptam. Egy nagy stack emelt korai poziból, egy 9ks stack betolta amire énis betoltam és a nagy stack is callolt. Mutatás -AA és AK. A kissebb stack duplázoptt a naygobb lefelezte magát én meg 500al maradtam majd bubble boy lettem. Egy ilyen helyetben el lehet ezt dobni? A korai emelés egyértelmű erő, és az hogy egy ilyen emelésre betolja, nyilván az se rossz lap,de ha még egy nagyon feszes ranget veszünk akkor is előnyben vagyok.

Vagy fájó szívvel fold ICM alapján?

Véleményeket várok!

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr241321139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása