Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Bankrollépítés Fulltilten day 1

2009.07.14. 02:20 :: Dávid 'The Superstitious'

Sok nehézség után,de végre a mai nap sikerült a deposit Fulltiltre:)

Az első tapasztalataim nagyon jók:) A cash asztalokon az állomány iszonyat gyenge. Én nem vagyok annyira agrsszív játékos,mint Robin vagy mondjuk Roli,de szerintem ha látták volna a mai sessiont büszkék lettek volna:P:D Az összes hátsó pozícióból hívtam,vagy 3beteltem és sokszor emeltem vissza a késői pozíciókra kisvakból és nagyvakból. A középső pozíciót nem igazán játszottam meg de majd ha holdem managerbe vagy poekrtrackerbe betöltöm a handeket kiderül mit alkottam ott. Ami fura volt,hogy a rengeteg emelésem ellenére se tudtam kifizetteti a jobb lapjaimat.

Ami negatívum volt, azok a tornák. Indultam a Daily Dollar rebuyos változatán. Amit tudni kell erről a versenyről,hogy iszonyat overlayes. Alig 2800an indulnak el és még a rebuyokkal is bőven overlayes a verseny mivel 10k gtd verseny. Ez a verseny freezoutban is megvan csak az kicsit későn kezdődik, ott max 7000ember szokott regelni,de sztem az már csúcs. Nos ezen nem jött össze az itm,de vettem 2 rebuyt meg egy addont is...

Indultam egy 90indulós sngn itt sem jött össze.

A másik aminek még nem örültem, az az omaha hi/low cash. Nem ment rosszul,de sokszor túlhúztak és elment a ekdvem az egésztől így maradt NLH cash ami 5beülőt hozott.

Egyszerre 4 max 5 asztalon játszom egyszerre így nem unom el a dolgot viszont még fejben tudom,hogy melyik asztalon épp mit csináltam. Amikor 5 volt,néha ,ár kapkodtam a fejem,hogy itt preflop meddig emelhettem stb.

A bónusz is pörög kifele,de nem elég gyorsan,úgyhogy remélem minél előbb szintet tudok lépni,ahol már gyorsabban ki tudom szedni.

Volt pár érdekes hand, de sajna mindet elfelejtettem, ezeket msotantól leírom és kikérem Robin véleményét.

A lapjárásra se lehetett panaszom, úgyhogy holnap folyt köv. de már csak holdem cash:)

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr171245087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása