Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Pénteki mániákus kess

2009.01.31. 13:27 :: Dávid 'The Superstitious'

 Tegnap már elkezdtem még frissen írni a postot,de az elveszett:S Így újra kell írnom az egészet. Kicsit magyaráznom kell a címet ugyanis nem én voltam a mániákus. A hely tulaja leült velünk játszani 10/20as vakokkal miközben ő az 1000/2000es szinten szokta tolni. Látszott,hogy apénz neki nemnagyon számít. A flopnézési százaléka 100% volt!!! Közölte,hogy neki flop előtt minden lap jó. Ha preflop emelt valaki ő visszahívott a hívás többszörösével.Ha nem volt preflop emelés akkor limpelt kivéve 1szer meg is lepődtem de tényleg! Annyira,hogy riveren a checkje után nem mertem meghívni ezt a boardot AKXAX-> utg hívott és bejelentette,hogy kézbe párja van-A pár nyilván nemlehet,de ha királypár akkor fullal el vagyok vesztve úgyhogy nem hívtam. De igazából nem is lett volna értelme,mert nem valszeg nem adja meg(utólag aztmondta,hogy sorra várt,de egyszer se mutatott, úgyhopgy egy szavát se hittem:D) Lényeg a lényeg,hogy a játékával pudingizált(új kifejezés a pókerben én alkottam nemsokára midnenki használni fogja!-angolul make plump-pudding lesz röviden pedig MPP:D) A tulaj gyorsan eltapsolt 2 beülőt és midnenki felduplázott rajta. De én nem votlam hajlandó preflop rátolni, inkább ki akartam játszani,hátha mást is megcsapolhatok,nem csak őt. Pár kissebb nagyobb blöff után 5/3 bejött JJt kaptam nem volt egy nagy parti nhem részletezem flopon 98x hívott,csak megadtam turn J hív viszsahívok allint tol instacall J9et muatott, úgyhogy vittem a partit. Majd jött a parti amitől totál kiakadtam. AdJd-t kaptam gombon. Körlimp énmeg raise 150ig már 3an üvöltenek velem,hogy minek hívok úgyis visszahív. Mondom enkem az cska jó főleg egy Jh5h8 floppal hív vissza allin. Ez nem igazán az én játékom,de itt úgy láttam jónak,hogy talán eldobja a flushdrawját,vagy az overcardját. De az eddig mutatott játéka alapján megadhatta volna még azokkal is. Meg is adta Turn Ah river blank. Mutatom a dupla párom erre felfordított egy 2h4h-t!!! Némán tűrtem,de szószerint némán 30percig meg se szólaltam,csak a fejembrehúztam a kapucnimat és tetriszeztem az ipodomon. Amikor a pulzusokm már visszacsúszott 200alá ismét játékba lendültam. Szétmákoltam a tulajt egy K4ell hehe:D Úgy éreztem a kártyának lelke van és visszaadta azt ami jár:D De szegény kártya már nem tudott azzal mit csinálni,hogy én hülye vagyok:S Jött a nap utolsó leosztása számomra:( A lényeg nagyvakból kopogom a q6om flop AAQ kisvak hív megadom és jön még1megadó turn A chech chech allin rearaise allin nekem meg instafoldolnom kellett...volna:S De hülye fejemmel elkezdtem gondolkodni.,de  arossz irányba. Hogy ne nézzenek tökhülyének elmondom mi járt a fejemben. Felfordítottam a lapom és az a játékos,aki először allint tolt aztmondta: "Dáma? akkor én verve vagyok" vagy vmi ilyesmit mint kiderült utólag enm ezt mondhatta,mert ő is dámát mutatott:D tehát egy hatalmas félreértés volt az egyik. Nyilván ha neki nincs dámája akkor a reraise allinnál vagy A van vagy Q,de mivel az 1.nél nincs ezért egy szemenyivel több esély van,hogy nála is dáma van,bár a licitálás nem ezt mutatja az biztos. 2. ok amikor felfordítottam a lapom a hülgy pasija aki mellette kibicelt felüvöltött,hogy eldobtad??? a hangsúlya inkább olyan volt,mint aki megkönnyebbült,de lehet,hogy csak egy ócska trükk volt én meg bedőltem neki,mert a csaja egyből elkezdte neki mondani,.hogy most mit kiabálsz? még nem dobta be! 3. ok a csaj maga. A lányt ösztönpókeresként tudnám körülírni. egy semleges floppon legkissebb párja volt A4 volt nála. Hívtak dobja majd turn 4 erre felüvölt,hogy annyira éreztem,hogy meg kell adni tudtam,hogy jön :O mondom he? női megérzés? lehet ki kéne tiltani a npket a pókerversenyekről,hisz ők a női megérzés különleges képességével vannak megáldva. Nos ezt igazolta is,amikor megadott egy allint egy alul felül nyitott sorral merthogy ő érezte,hogy bejön a sor. Itt meg kellett volna hogy szólaljon a vészcsengő (ez a lány tud valamit),de nem:S nos ebből talán érthető mértnem akartam ász pókerre gondolni 4. aki egy ász drillt floppol,sztem nem akarja elárulni azzal,hogy első beszélőként hív 370ig. Nos ő megtette. 1dolgot nem vettem figyelembe és ez volt a legnagyobb hibám. Hogyha neki is csak qja van akkor felezünk. Igaz,hogy egy nagon nagy potot,de összesen volt bent 400pénzem. Mondjuk a banki esély egész jó volt azt meg kell hagyni 2500at kellet megadnom,hogy nyerjek kb 9000-10000et Lényeg a lényeg a lány ász pókerrel büszkélkedett így a hosszú session alatt végig türelmesen higgadtan játszva megduplázott beülőmet elbuktam. Nem hittem volna magamról,hogy csinálkok ilyen egetverő baromságokat,úgyhogy msotantól bevezetek két új szabályt a cash game játékomban:

1. Ha megduplázom a beülőmet akkor azt kiveszem. (Ez azért kell,hogy legalább veszteséges ne legyek. Inkább megint csak duplázzam meg a beülőmet,ahelyett,hogy bukjak midnent 4 óra játék alatt hozott egy nagy hibával)

2. Nem befolyásol a döntésemben,hogy mikor kell mennem. (Mekkora baromság már,hogy azért megyek be olyasmibe,amit 10 percel a gém kezdete előtt nem tennék,csak azért mert: "Áhh szarni bele úgyis lépnem kell msotmár mind1"

1 hónapig vannak ezek érvényben. Ha ezelaltt a 4 session alatt megint elkövetek egy ilyen fatális baromságot,akkor meghosszabbítom,de remélem mostmár ezeket egy életre megtanultam.

UFF!

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr86914150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása