Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Dave poker, utolsó 4 ember

2008.10.29. 01:39 :: Sanyi ( the Riverhater )

ÜdvJ

Kiszeretném egészíteni Robin írását a saját véleményemmel es látásmódommal. Először is, 4en maradtunk , Kristóf, Roli, Tibi es én. Nyugodtan állíthatom hogy, én voltam a ChipLeader, de nem akartam elszórni a pénzem. Kristóf kieséséről annyit hogy, nekem A Q volt kézbe. floppra máris top párom volt legmagasabb kickerrel , hívással mértem fel a helyzetet, a 600as hívásomat gondolkozás nélkül adta meg, ez picit meglepett, Turn: x semleges lap, itt már belehívtam 1000ret de ezt is gondolkozás nélkül adta meg, River: x  de ezzel a lappal lent volt 3 egyforma színű lap. Elcheckeltem, mire ő kisebb gondolkozás után allint mondott. Kisebb töprengés után, megadtam mert nem tartottam valószínűnek hogy, ekkora hívásokat tartson flushdrawal. A 10 et mutatott, szép blöffölési kísérlet volt, de nem jött össze. Ezután ismét tetemes összeggel lettem gazdagabb. Néhány osztással később K K-t kaptam kézbe, 3BB hívást csináltam preflop amit Roli megadott, Flop: J 5 3, én itt 600at hívtam amit Roli potlopasnak vélt es ezért allin mondott, ebbe sajnos csúnyán belebukott, hiába mutatott A J-t se a turn se a river nem segített neki, így ő is búcsúzni kényszerült. HU-ra Tibivel maradtam, itt megkell jegyeznem h Tibire nagyon büszke vagyok mert mindössze 2000el zsetonnal rendelkezett, de innen is megtudta nyerni:D Mondjuk ehez az is kellet h 2 pokere legyen és majdnem az összes coinflippet bukjam el:D Nem vagyok biztos benne de 7ből 1et ha tudtam nyerni, de az az 1 nem a jó időbe volt:D

 

Következő írásomat hamarosan lathatjátok.

Szólj hozzá!

Címkék: sanyi blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr73737797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása