Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

5000GTD-Sanyi

2008.10.25. 00:26 :: Sanyi ( the Riverhater )

Huhh. Most estem ki egy 5000GTD versenyről, ahol 4752-en indultak így az összdíjazás felment egészen 11880$ra ugyhogy egész szép lett:D Elkezdődött a verseny, elhatároztam hogy, meggondolt játékot fogok játszani es elég konzervatív leszek. Az elején jöttek az ócska lapok ugyhogy, masszívan foldolgattam. Mígnem BB lettem es 10h 10d –et kaptam kézbe, megörültem hogy, végre valami használható lap az 1ik játékos 80-ig emel, következő megadja én is csak megadom. Flop: 8d 2d 6s , nem akartam kockáztatni ugyhogy, ráhívtam 150-et itt mindenki dobta is, tehát vittem a potot. 2 kör múlva  BTN-ra megintcsak 10d 10c –t kapok kézbe, vki emel 80-ig ismét csak megadom, 2en nézünk floppot . 4d 5h 8s szivárvány, emelőnk újra emel 100-ig mint első beszélő. Itt gondoltam azt hogy, csak potot akar vinni valami AK vagy hasonló lappal, ugyhogy én szépen allin-t mondtam , amit persze meg is adott, találjátok ki hogy, mivolt nála?:D Qc Qd . Ugye?:D En se hasonlóra számítottam.

Szerencsére (kinek mi a szerencse) 110-em maradt. Mindenki joggal gondolhatja hogy, kész csórikám következő körbe kiesik, de elhatároztam h nem adom olcsón a skalpomat:D

Pár körrel később Jh Ah kaptam kézbe, rögtön allint hívtam amit 5en adtak meg.

 Flop: 4h 3h Ac , itt elkezdtem örülni hisz flushdrawom es meg top parom is van:D Turn: 2h, itt mar nagyvolt a boldogság  A magas flushöm lett. Vagyis hála ennek visszajöttem 586-ra. Még ezis nagyon kevésnek tűnik de azért én örültem neki. Néhány leosztással később Ad 7d kapok kézbe BB-ra , valaki 80-ig emel, következő játékos megad , mivel nekem nem kellett sokat hozzárakni így en is megadtam es 3an néztük a floppot. Flop: 10d 10c Ah , mint első beszelő rögtön allint mondtam amit senkise tartott, így elvittem a potot és mar 750em van.  

Ezután elég sokáig lapsivatag , ültem a seggemen es vártam a megfelelő alkalmat. CO-ra 8d 8c –at kapok kézbe, allint mondok és egy nálam kevesebb zsetonnal rendelkező egyén megadja , 2h 2d –ot mutat. 8-as setem lett es 1385-tel fejeztem be ezt a partit. Ezek után átment rajtam 2 egész kör -2BB + -2SB, 1295 folytattam. Utolsó kezemnek (amikor meg reméltem hogy, nem az utolsó lesz:D ) 9d 9c –t kapok kézbe , annak rendje és módja szerint allint mondok amit a SB megad Kh Ks- ot mutat :S:S , gondolom innen mar le se kell írnom hogy, mi történt , kiestem 3041. nek. Így visszagondolva szerintem a maximumot hoztam ki az adott dolgokból. Majd írok még a közeljövőben.  

 

Szólj hozzá!

Címkék: sanyi blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr23730578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása