Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

SCOOP és szakkör

2009.04.03. 19:54 :: Dávid 'The Superstitious'

Nos végül Robin meggyőzött,hogy SCOOPon indulni kell mert nagy lehetőség. Sajna nagy csalódásként éltem meg a versenyt. A rebuy eléggé betett nekem főleg úgy,hogy nekem csak 1 re volt pénzem. A terv az volt,hogy kihúzom szünetig ott emgveszem az addont és onnan próbálnám játszani a saját játékomat. Amikor beraktak az azstalomhoz,már éreztem,hogy baj van vagy ahogy sanyi mondja van baj:D Jobbra tőlem egy silverstaros ember ült,de még mielőtt in dult volna a versny már 4en emgvettek egy rebuyt:S Majd rögtön első parti allin és nagy csatát vívott a 810o és a Q6. De mondom sebaj befeszülök kivárom a lapokat. Először AJ jött és úgy éreztem elég régóta ülök már ott,hogy feszesnek rtartsanak és ne tolják rám vissza preflop. Preflop hívok már kapom is a re-rais allint és már jött is egy megadó így eldobtam majd ők egy JQ-t és egy AJ-t mutattak (AJ persze vitte). Majd preflop emeltem AQs-el visszahívott emgadom flop nem talált el így dobnom kellett hiába éreztem úgy,hogy erősebb vagyok. Majd sikerült dupláznom egy A10el. És itt jött egy elég nagy badbeat ami kicsit tiltre rakott. 42vel limpel nekem 87s floppon közepes pár neki 4es hív visszahívok egy nagyot persze megad. Turn 2es check check. Riverre flushöm van nagyvolt a kassza és bement minden pénz. A turn river játékot persze értem,de floppon sztem hibázott egy hatalmasat mert az én imagom mellett ezt dobnia kellett volna, és nem adtam neki olyan banki esélyt,amivel tarthatta volna egy legkissebb párt legkissebb kickerrel. 

De mind1 talán nekem is el kellett volna engedni a 8ast csak ugye drawm is volt:S

Rebuyoltam és szinte rögtön jött a szokásos allin a silverstarunktól (kb minden 2. körben betolta, ált ászos lapokkal,vagy suited connectorokkal) QQ lapokkal persze instacall és mutat egy A9et! Turnig blank river A... 

Viszont múlt héten sikerült végre megnyernem egy szakkört:) Nagyon nem térnék ki rá mert szétmákoltan Sanyi AAját a QQ-mal:D 

Volt egy érdekes parti amin nagyon sokat agyaltam:

AK-t kaptam talán sb vagy bb-ben Robin gombról/cutoffról szokásos rablási kísérlete:D Visszahívtam,de igazából nem akartam nagyon,hogy megadja,úgyhogy talán a 300as hívására 800ig visszahívtam,de megadta,ami amúgy persze Robinnál nem feltétlen jelent bivaly lapokat:D de kaptunk egy 772es floppot amit mind2en elcheckeltünk, majd turnre is alacsony lap jött check Robin hív 500at adom river blank én check őmeg behívja majdnem az egész stackjét és kb 300-400at hagy maga előtt.

Vmi ilyesmi járhatott a fejemben: Visszahívásomat szinte bármivel megadhatta,viszont mivel visszahívtam eléggé nyilvánvalóvá tettem,hogy monsterem van míg ő any2val megadgatta szinte, és a flop kedvező is volt neki,hiszen engem nyilván nem talált el. Esetleg tehetett overpárra,de nem cbeteltem a floppot,mert valszeg visszatolja rám gond nélkül és nekem dobnom kell. Mert olyan tág range-re raktam,hogy q7el vagy bármivel megadhatta+Robin ismer annyira,hogy tudja, nem nagyon szoktam pozin kívül blöffölni és ha jó floppot kapok ellene,azt biztos slowplayelem floppon és csak turnon hívok vissza. Turn hívása. Na igen itt elrontottam. Itt vissza kellet volna tolni rá egyből. Mert mikor Robint figyeltem, feltűnt,hogy ha blöfföl a pothoz képest félét hívja, és ha jó lapja van,akkor 3/4 pot vagy kevesebbet hív. Persze ezt elmodntam neki is,de úgy tűnik még megvan ez a szokása,de sajnos ez nem jutott itt eszembe,hanem szimplán megadtam jó oddsok miatt. Ami még fura volt,hogy nem tolt allint. teljesen megzavart és végül eldobtam. Az a fura,hogy ha allint tol tuti megadom,úgyhogy Robin nagyon csúnyán kiblöffölt:S:D Megsúgta a szakkör után,hogy Q9 volt nála:D Remélem majd őis leírja hogy mi járt az ördögi fejében:D

Remélem nemtúlnagy baromság amit ide leírtam mert nem igazán néztem át és lehet,hogy egy csapongó baromság az egész:D persze remélem nem az:)

Szólj hozzá!

Címkék: dávid blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr181044602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása