Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Jeee!!! Megvan a második!!!

2009.01.14. 18:28 :: Robin (The Gentleman)

Szóval megvan a második élő verseny-győzelem,ez azért 6 alkalomból nem rossz;) Ezúttal 25-en voltunk,és természetesen a már jól megszokott freezout volt. Volt 2 mákolásom,bár szerintem,egyiknél sem követtem el hibát. Az első partiban 6-handed asztal volt,UTG+2-ből emeltem A10o-dal 5500-ig (vakok 1000/2000),amit a button megadott. A flopra A 9 8 jött,mire én checkeltem,a BTN pedig all-int tolt!! 31K-val,egy 10 ezres potba!! Ez mi?? Nem set,az enyémnél nem jobb ász,két pár esetleg,de azokkal sem akar az ember dobatni. Szal megadtam,és nála AK volt...dehát a river egy kegyetlen tízes lett,és innen a legtöbb zsetonnal,könnyedén tudtam uralni az eléggé konzervatív asztalt. Ezután nem sokkal átültettek a másik asztalra,ott elblöfföltem 30,000-ret,de végülis visszajöttem,és 110,000-rel kezdtem a döntő asztalt. Roli lett egyébként az FT-bubble...Azért az öreggel bejutottunk;) Döntő asztal első körében kiejtettem egy embert(AQ v A7) ,elég shortstack volt,de ezzel felmentem 130,000-re. Ezután CO-ból emeltem 53-mal 10K-ig (2000/4000),majd a nagyvak visszaemel 30K-ig, dobok, ő mutat AA...Következő körben ismét emeltem 10 ezerig A8-cal,majd ugyanaz az ember SB-ből visszaemel 30 ezerig! Mutatva dobtam (azért mégse a semmire emelgetek:P), nála most QQ volt...Rögtön el is buktam a stackem egy nagy részét,kezdtem ideges lenni,ugyhogy inkább kimentem sétálni egy pár percet,majd miután visszajöttem behuztam egy nagy pre-flop allint,QQ v AK, utána pedig ismét tudtam lopkodni,elég masszív chipleadre tettem szert. Ezután fater nagyon felzárkózott,kiejtett két embert (első ember már nagyon unta,úgyhogy gyakorlatilag oda ajándékozta neki a zsetonjait,a második partiban pedig  66 v AA,turnre már flushdrawja volt,river:6...:))

Négyen maradtunk,és nálam volt a zsetonok elég nagy része. Ezután UTG emel 40K-ig,én all-in QQ-val,ő mutatva dob egy AJ-t...nice! Ráadásul már ezen kívül összesen 43 ezre maradt,szerintem ezt sehogy nem szabad eldobni,még akkor sem ha bubble volt. Amikor ő lett a BTN, UTG/apa dobása után pusholt,nálam pedig J5s lapult. Én voltam a nagyvak,kisvak dob. Az all-inje 40K volt,nekem a nagyvakom bent volt,a kisvak,így a pot 55 ezer volt. Ez biztosan necces megadás,de azthiszem ha van egy kis szerencsém,és két élőlapom van,akko egyértelmű call,ha dominált lapom van akkor nem tudom elég-e ekkora pot-odds. Ráadásul ekkor már 200K+ voltam,szóval ennyit megért hogy kiejthetek egy embert. Na,lényeg a lényeg, QJ volt nála,katasztrófa,de turnre ötös jött,így ketten is ITM-be jutottunk!! Nem sokkal ezután kiesett a 3. helyezett,így kialakult a heads-up,édesapám ellen!!:D Természetesen az osztás szóba sem jöhetett,becsületbeli ügy!:D Nálam volt kb 320K,nála 180K,első két körben mindketten vittük a másik vakját,majd a 3. handben AJ-t kaptam nagyvakba,és miután kiegészített,emeltem 30K-ig. Ezt megadta,és a flop 8 9 K lett,két pikkel. Checkeltem,mire ő egyből all-int tolt. Ezt elég gyorsan megadtam,mire mutatta a 45s-ját,természetesen színhúzó nélkül!:D A lapom kitartott,sőt,a pikk bubival backdoor straight-flushom lett,így sikerült tehát megnyerni a második versenyt!:) Ami viszont még ennél is jobb,hogy egyre jobbnak érzem a játékom,neten is jobban megy mint előtte,élőben pedig elég stabilan tudok viszonylag jól játszani,szóval így tovább!

Szólj hozzá!

Címkék: robin blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr62877896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása