Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Néhány BadBeat

2008.10.25. 17:35 :: Sanyi ( the Riverhater )

Ismét leülök írni egy pöppet, mert így ma délutánra elegem lett a badbeatekből:D Ugyhogy, megosztok veletek párat. Nem rinyából írom de néha télleg a tököm kivan azzal ahogy, lemakkolnak:D

De épp most makkoltam be turn+riverrel 1 A magas sort szóval enyhült a haragom:D

Na kezdjük az elsővel, A K-t kapok kézbe , rendesen hívok preflop Flop: A 5 Q hívok továbbra is velem játszó női egyén megad Turn: J itt hívás es visszahívás majd allin után az egyen A 4-et mutat, itt örülök erre a River: 4 , na most itt kiborult a bili es  kisebb hisztit levágtam, hogy azért ekkora bűnt meg én se követtem el amivel ezt érdemeltem ki. Na de miután ezt is kihevertem, jött egy következő amikor A K-al preflop allinra szorultam, amit 1 ember adott meg, aki az imént említett hölgy volt, mostanra tudtam h annyi esze van mint 1 hintalónak, mert ugyanis 10 9 –el adta meg, mondván ez 1 színbe van ezért jó lesz. Riverre kiderült hogy, valami szerencse folyamán sort alakított ki és most már a mondás is igazolva nem kellenek az Állítolagos srácok:D hülyének van szerencséje:D Leírok még egyet de erre nem emlékszem pontosan, tehát csak nagy vonalakban simán vittem volna a potot 7 7 kézbennel, de e helyett turn+ river backdoor 6-os pokere lett  6 2-es kézzel:D No mind1 ezt is megértem 6 2 megadó lap:D

Még 1kis mellékes reggel elindultam egy 360fős versenyen amit 8. ként fejeztem be.

Szólj hozzá!

Címkék: sanyi blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr71731306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása