Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Az utóbbi napok

2009.03.08. 04:05 :: Robin (The Gentleman)

A nemrégiben lezajlott Pókerarcos fejvadászat miatt felraktam az expekt pokert a gépemre,és 10 dolcsit raktam is rá,hogy kipróbáljam addig,amit aztán egyáltalán nem bántam meg,ugyanis sikerült teljesíteni az egyik újévi tervemet,a 400$ fölötti bankroll "felépítését".:)                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

Az Expekten elkezdtem játszani az SH SNG-ket,amiknél jobbat a bankroll építésre el sem tudok képzelni...történt ugyanis hogy a PS-es bankrollomat csak PL Omahával meg 10-szereztem,de azt a 45$-t elbuktam egy két peches leosztásban,és aztán az Expektes bankrollt is elkezdtem eltiltelni. Itt volt 20$,és elsőként beültem egy 10+1-es SNG-re,amit megnyertem,majd ebböl beültem egy 20+2-esre,amit szintén megnyertem. A mai játékommal még éppen felkusztam 200 dollár fölé,aztán pedig 3 SNG-ről 2-ről is kimákoltak,az egyikről iszonyat durván...Maradt 120 dollár,amivel beültem 1/2$ HU CG-t játszani,az emberünk majdnem 2 beülővel ült bent. Első 3-4 handben puhatolózás ment,én emelgettem,ő dobott,és forditva,majd amikor ismét emelt 6$-ig,én lecalloltam A7s-dal. Álomflop jött, A 7 6 rainbow...ez azért volt nagyon jó, (azon kívűl hogy top2 párom lett...) mert az ő preflop emelése könnyen takarhat ászt. Egy Starsos regular ellen ezen a szinten talán inkább donkbetelnék,mert ott szerintem egyáltalán nem szeretik csak ugy elengedni az olyan potokat,amiket ők emeltek meg preflop...DE! Ez az Expekt Poker,és a játékosok tudásszintje itt 1/2-n olyan,mint egy közepes Starsos 0.10/0.25-ös játékos...Ezért a floppot check-raiseltem,ő all-in rakott,az A7-em pedig kitartott az AQ ellen!! Ezzel rögtön dupláztam,és nálam 250$ volt,míg nála 222...rögtön ezután én kaptam AQ-t,amivel 6$-ig emeltem,amit ő 18$-ig 3betelt. Itt dobni nem nagyon szerettem volna,mert a lapom igen erős HU-ban,másrészt az előző vesztes parti miatt talán egy kicsit tágabb range-re tehető ez a visszaemelés. Ráadásul én voltam pozícióban,tehát dobni ezért sem lett volna jó,viszont ha még visszaemelek,akkor egyrészt:ő all-in mehet,amit már azért nem szívesen tartanék,másrészt ha mondjuk visszaemelk 50$-ig,akkor 100$-os potban leszünk,és ha mondjuk kis/közepes párja van,amivel elölről all-in megy,azt nem tudom megadni,és elveszítem a pozícióból adódó előnyömet,pl. nem tudok floatolni. A flop 10 Q 5 lett,és ő 36 dollárig hívott,én 108-ig vissza,ő all-in én call. Ő 66-ot mutatott,és végülis behúztam a 470$-os potot!!:) Azóta még nem nyúltam a pénzhez,de most visszaülök cash gamezni lehet,de mindenképpen próbálok vigyázni a pénzemre.

Szólj hozzá!

Címkék: robin blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr98988628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása