Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

Újabb verseny győzelem!!!

2009.02.26. 19:22 :: Robin (The Gentleman)

Miután sikerült eltiltelni a bankrollomat megint,igazán komolyan fontolóra vettem,hogy felhagyok az online pókerrel,de ha nem is teljesen,egy jó ideig biztosan. Ez már volt egy jó pár napja,és azóta nemis játszottam...Viszont élőben szerintem elég jó a játékom,ezúttal a 3+1-es 2R+1A versenyt sikerült behúzni. Nagyon részletesen nem akarom leírni,de óriási hullámvasutazás,borzasztó lapjárás,bad beatek és peches partik,ám két flop sorral,amit csontig kifizettettem,sikerült visszajönni,aztán elblöfföltem a stackem felét,és a 10-es döntő asztal összeülésekor 30K zsetonom volt,amivel kb. utolsó előtti helyen voltam,faternak és pont jobbra mellettem nagyon hasonló zsetonmennyiség. Türelmesen vártam a lapokat,ami végülis nem jött,(bár kinek hogy tetszik a 64o...:P),de a szituácó annál tökéletesebb volt! 2000/4000-nél két korai limpelő (az egyikkel keveset játszottam,a másik viszont állandó limp/fold...),teljesen standard az all-in any2-vel,de sajnos mögöttem egy másik shortstack is betolta (bár a SS igen relatív fogalom 16BB-s avg. stacknél...),és a limp-foldolgató is megadta,valószínűleg a pot-odds miatt. A limp-foldoló TT,a másik SS AQ-t mutatott,szal a helyzet kicsit erősen kellett szurkolni...:P A flop A 4 x lett,a turn blank,river 4...:D Na hát innen feltriplázva,megindultak a lapok,és a heads-upig majdnem mindenkit én ejtettem ki,talán egy ember kivételével,de volt egy KK-m,amivel kiejtettem az öreget,2 AA,amivel ugyancsak a vakokat vittem,viszont jó ütemben emeltem és loptam a vakokat,volt egy nagy restealem is 44-gyel,ami azért ekkora vakoknál nem elhanyagolható zsetonmennyiség...:) szal mondhatom hogy türelmesen,jól játszva, a nagy lapokat és a szituációkat tökéletesen kihasználva a döntő asztalt uralva nyertem meg a versenyt,habár a heads-upot 4:1-hez zsetonállással elosztottuk...:P

Szólj hozzá!

Címkék: robin blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr86968246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása