Az I. Óbudai Pókerszakkör blogja

Ezt a blogot leginkább saját magunk szórakozására csináljuk,de az se baj ha valaki betéved.A blog úgy fog kinézni mint a pókerarcok oldal. Leírjuk a pókerrel kapcsolatos élményeinket jót,rosszat egyaránt.

Friss topikok

  • Robin (The Gentleman): ez valami kibaszott nagy,nem birom abbahagyni a röhögést,sanyi zseniálisan fogalmaz:D (2010.10.02. 03:10) Pünkösdi Királyság
  • Dávid 'The Superstitious': dávidkám ezekröl a blogokról nemis tudtam!!!:D hány sng-t sikerült letolni augustusban végülis?? p... (2010.10.02. 02:50) Bankrollduplázás
  • Dávid 'The Superstitious': vmi infót csöppenthetnél,hogy hogy ment tegnap royalban;):S tegnap horseon 23. lettem:D (2009.06.23. 15:55) Győzelem a Royale-ban,elhasalás netes versenyek végén,Sunday Warm-up
  • Roli 'The Talent': bet->3bet->4bet->5bet mivan itt?!!!:D Na de komolyan, ha nem nl25-ről lenne szó szerintem oop akár... (2009.06.17. 13:49)
  • Robin (The Gentleman): Roli szerinte az fog nyerni,aki nem játszik...:D Azért remélem ő is beszáll majd!:) (2009.02.26. 18:44) Bankroll verseny és Online szakkör

Szakiszámláló

Címer

Kedvencünk

fish Pictures, Images and Photos

Képek

HTML

poker penguin Pictures, Images and Photos

3+1 Limited Rebuy(2R+1A)

2008.12.22. 14:47 :: Roli 'The Talent'

 

Szombaton apa arról beszélt, hogy előző este "megvilágosodott" a pókerrel kapcsolatosan és hogy nagyon szeretne elmenni a mai versenyre. Persze engem sem kellett sokáig győzködni, így lelkileg már készülhettünk is az esti megmérettetésre. A verseny 19 órára volt kiírva, ám csak negyed 8 körül foglalhattuk el a helyünket. Kicsit meglepődtem, ugyanis 25 ember regisztrált a versenyre, de mivel az ülésrendet egy számítógép sorsolja, így sikerült a legtöbb későt az én asztalomhoz ültetnie. Így történhetett az hogy lent két majdnem full ring asztal ment, míg én a "toronyban" HU kezdtem egy fiatal sráccal. Megegyeztünk, hogy amíg nem érkezik meg még legalább egy ember, addig felváltva rakjuk el a vakokat. Az első érkezőre kb. 5-6 percet kellet várni, ekkor már a kezdő 10000-es stackhez sikerült kb. 2000-et gyűjtenem. Na tehát a harmadik játékos egy számomra kicsit sem szimpatikus kövér fiatalember, aki 10 percen keresztül folyamatosan bírálta a szervezést. Kb. fél óra dobálás után elkezdett szállingózni a többi késő is. Így a második vakszinten már heten folytattuk a játékot. A fél órás vakszintek lehetővé tették a türelmes konzervatív játékot. Így is tettem, két órányi hihetetlen lapsivatag alatt két komolyabb partiban vettem részt. Első alkalommal floppolt 10-es settet hívtam végig, amit a már említett fiatal srác végig adott, amivel majdnem 10000-rel növeltem stackemet, majd kis idővel később AA-szal sikerült dupláznom így 40000 zsetonnal folytathattam a versenyt. Mivel két óra után lehetett megvenni az add-on-okat, megfogadtam, hogy nem keveredek nagyon játékba. Ez nem igazán sikerült így az add-on-t csak a 30000-es stackemhez vásárolhattam hozzá. A második szünet után nagy meglepetésemre begyorsították a verseny struktúráját, így a vakszinteket 20 percre csökkentették. A gyorsabban növekedő vakok rákényszerítettek az agresszívabb játékra. A második szünet után 30 perccel már össze is ültették a maradék 20 embert két asztalra.

Kirakták a díjazást is, ami nagyon csábító volt:

1. 91 000Ft

2. 53 000Ft

3. 35 000Ft

Na, vissza a játékhoz. Két asztalnál sikerült elég szépen gyűjtögetnem, és egy hatalmas partit is nyertem, amivel sikerült kiejtenem egy embert, aki elég dühösen távozott az asztaltól, pedig szerintem nem volt igaza. A parti:

Vakok: 1000/2000, középső pozícióból Ks Qs-re néztem le amivel 5000-ighívtam. Ezt ketten adták. A flop óriási: Qh Js 10s. Első beszélő checkelt, én 8000-ig hívtam, egyik megadta, másik dobta. Turn: 8d, én checkeltem, ő 15000-ig hívott, amire szinte azonnal allint toltam, ez kb. 55000 volt, erre ő is allint tolt, ugyanis kb. 10000-el kevesebb pénze volt. Jöhetett a showdown mutat: J9o, tehát sora volt. Ekkor nagyon csalódott voltam hiszen hiába volt több pénzem, ha a river nem segít, akkor valószínűleg búcsút inthetek a versenynek. Szerencsére a river segített: 9s, tehát színsorom lett. Itt iszonyú boldog voltam de azért lássuk be, volt outom rendesen:D. Ekkor már csak kb. 13-an voltunk, sajnos apa ekkortájt kényszerült búcsúzni, saját bevallása szerint egy nagyon rossz játékkal. A döntő asztalig már nem nagyon keveredtem játéka, így talán 3.-ként jutottam az ft-re. Itt elég agresszívan loptam a vakokat kiejtettem 2 embert, az egyiket le is írnám: még hatan voltunk az asztalon utg-ből AJo-t kaptam amivel az 5000/10000-es vaknál 25000-ig hívtam, amit ketten adtak meg. A flop: KxAxKx, 30000-el nyitottam, egyik megadó 45000-es allint jelentett, másik dobott, itt nyilván nem volt más választásom, mint tartani. Így is lett, és mutathattunk. A7o-t csapott fel, én is mutattam az AJo-mat. A turn Qx lett, itt már szinte biztos volt a felezés, ám a riveren 10x esett, így backdoor sorral húzhattam be ezt a kicsinek semmi kép sem mondható kasszát. 5-en maradtunk itt felmerült az osztás, amit mindenki elfogadott, így a 4.-nek és az 5.-nek is kidobtunk 10000Ft-t. Ez a kettő hamar kiesett, a 3. Helyezetett, akit amúgy én a legjobb játékosnak tartottam a döntő asztalon, egy kb. 200 kilós, 190cm magas ember ejtette ki, így vele kezdhettem a HU-t. Felajánlotta az osztást de ezt nem fogattam el, egyrészt mert fontosabbnak tartottam a tapasztalatot amit a HU-ban szerezhetek, másrészt úgy éreztem, hogy elég konzervatív ahhoz hogy sok vakot lopjak tőle és így fölékerekedjek, és úgy gondoltam, hogy meg tudom verni. Hát nem így lett nagy előnyből indult ellopta néhány vakom amikor KQ-val allint mentem, amit KJ-vel adott. Nem tudott lemákolni így kiegyenlítettem a zsetonállást. De utána jött a döntő parti. K3o-val maradtam bent nagyvakként, amire a K84 floppot kaptam. Hívtam 50000-et a 32000-es potba, mire ő allint mondott, ezt már nem igazán tudtam eldobni, tehát megadtam:D. Ő K8-at mutatott tehát már szinte semmi esélyem nem volt nyerni, ezzel vége is lett a versenynek. De erre a 2. helyre is nagyin büszke vagyok, nagyon sokat tanultam a versenyből és persze a nyeremény sem elhanyagolható dolog. Remélem, hogy a következő bejegyzésemet már egy győzelemről írom:D.

 

Szólj hozzá!

Címkék: roli blogja

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaipokiszaki.blog.hu/api/trackback/id/tr2836669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása